KONTAKTY

Vysavač.cz
Benkova 1700/5
149 00 Praha 11 - Chodov
tel: (+420) 777 599 188
info@vysavac.cz

» Reklamační řád
Reklamační řád

Souhlas s reklamačním řádem Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzením tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště. 

Povinnost kontroly. Objednatel je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod. Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat internetový obchod, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. 

Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a v originálním obalu.

Reklamace zásilek může být uplatněna pouze na adrese prodejce: Adresa: Benkova 1700/5, Praha4, 149 00 

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:

- poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné

- s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci

- mechanicky poškozené (roztržené, říznuté, propálené atd.)

- bez doložení původu nákupu- poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží

- zboží poškozené neodborným servisním zásahem

- zboží poškozené zanedbáním péče o zboží

- zboží poškozené zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě  

Doba záruky: Doba záruky je podle platných právních předpisů 24 měsíců od data prodeje. V případě, že je na zboží poskytnuta delší záruka, je tato skutečnost vždy uvedena na faktuře. Záruka začíná běžet dnem prodeje zboží, resp. dnem vystavení faktury. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus v rámci záruky začíná dnem vyřízení reklamace běžet nová zákonná záruka. 

Výjimky: Výjimky pro záruční účely tvoří následující skupiny zboží:

  • baterie a bateriové články, kde je jako záruční doba udávána životnost výrobku (obvykle kratší než zákonná záruka)
  • spotřební materiál, kde je jako záruční doba udávána trvanlivost výrobku (doba, do jejíhož uplynutí výrobce zaručuje nezměněné vlastnosti)
  • použité zboží (bazar), kde není stanovena minimální záruční doba a kde si Prodávající vyhrazuje právo stanovit záruku individuálně, popř. záruku neposkytovat (s přihlédnutím k platným právním předpisům)

V případě neoprávněné reklamace si Prodávající vyhrazuje právo účtovat veškeré přímé náklady spojené s vyřízením této reklamace. 

Postup při reklamaci: 

Reklamace zasláním: Připravte si prosím daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím. Zabalte vadné zboží do původního obalu, veškeré příslušenství dodané společně se zbožím a kopii faktury; pokud se jedná o zboží, u kterého byl přiložen záruční list výrobce, pak i záruční list výrobce a nezapomeňte přiložit kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno, dále pak podrobný popis vady výrobkuPo přijetí reklamace Prodávající vystaví a zašle Kupujícímu e-mailem Reklamační protokol. Po vyřízení reklamace je Kupující Prodávajícím kontaktován e-mailem, a vyřízenou reklamaci Prodávající Kupujícímu zašle Standartním balíkem České pošty.

Pokud si Kupující zásilku s reklamovaným zbožím nepřevezme, s Prodávajícím nekomunikuje, případně je na uvedených kontaktech nedostupný, vyhrazuje si Prodávající právo reklamaci zrušit a se zbožím naložit jak uzná za vhodné. 

Reklamace v autorizovaném servisu:

V případě reklamace v autorizovaném servisu postupuje Kupující podle reklamačního řádu nebo pokynů autorizovaného servisu. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není v takovém případě schopen ovlivnit úspěšné vyřešení reklamace v autorizovaném servisu. 

ŘÍZENÍ O REKLAMACI

1. O řádně uplatněné reklamaci kupujícím u prodávajícího rozhodne reklamační oddělení ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady. Reklamační oddělení vede průkaznou evidenci došlých reklamací.  

2. Reklamaci včetně odstranění vady musí reklamační oddělení vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.  

3. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit má kupující právo, aby byla řádně a včas odstraněna, a reklamační oddělení má povinnost vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může reklamační oddělení k žádosti kupujícího věc vyměnit, nebo týká-li se vada jen součásti věci, vyměnit součást. Není-li takový postup možný, může reklamační oddělení poskytnout k žádosti kupujícího přiměřenou slevu nebo má kupující právo odstoupit od smlouvy.  

4. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohla být koupená věc řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo, aby mu reklamační oddělení věc vyměnilo, nebo může od smlouvy odstoupit.  

5. Tatáž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo větší počet vad věc řádně užívat.  

6. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo kupující na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit. 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tyto vyhlášené reklamační podmínky se vztahují na všechny kupní smlouvy uzavřené na dálku a tvoří jejich přílohu, pokud nejsou přímo v kupní smlouvě ujednány jiné individuální reklamační podmínky kupní smlouvy.  

2. Příslušná ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele mají přednost před ustanoveními tohoto reklamačního řádu, jsou-li s nimi v rozporu.  

3. Tyto reklamační podmínky vyhlašuje prodávající ke dni 2. 7. 2008 s tím, že jsou dnem 2. 7. 2008 publikovány na www.vysavac.cz  tak, aby se měl každý kupující možnost s jejich obsahem seznámit ještě před uzavřením kupní smlouvy na dálku. 

Snažíme se být Vám zákazníkům pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci. Pokud se už ale nějaký problém vyskytne věřte, že nás to mrzí a uděláme všechno pro nápravu k Vaší spokojenosti.